بسوی ظهور
نگاهی بسوی ظهور
سه شنبه 26 دی 1398برچسب:, :: 21:50 ::  نويسنده : امین

 «أفضلُ الاعمال اِنتظارُ الفَرج» بهترين عمل، انتظار آمدن حضرت مهدي عليه السلام است

هر جمعه می گوییم برای ظهورش صلوات - کاش این جمعه بگوییم به یمن حضورش صلوات

کاش از قلبم به قلبش راه داشت،کاش زهرا(س)هم زیارتگاه داشت 

اللهم اغْنِني بِحلالِكَ عَن حرامكَ وبفضلِكَ عَمَّنْ سِواكِ "

 



نظرات شما عزیزان:

2ktor2fan
ساعت19:58---30 دی 1391
یوسف زهرا بیا
آقا جان تا کی چشامونو به امید دیدنت به این جمعه ها بدوزیم
آقا قربونت بشم یه وقت واسه گناه شیعیانت گریه نکنی
الهی من فدای چشمای نازت بشم که قرار ه واسه گناه های من به گریه بیفته
من غلط کنم گناه کنم
من غلط کنم دسته گل بیبی فاطمه رو به گریه بندازم
آقاجان منتظریم
قدمات روی چشام
هستیم در خدمتت تا آخرین نفس چه در جنگ نرم چه سخت
سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بسوی ظهور و آدرس golle.narges.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 2544
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

ییر شکل موس --> ییر شکل موس --> روع کد تغ ییر شکل موس --> روع کد تغ ییر شکل موس -->